Simptome neurologice

In general aceste simptome sunt determinate de patologie neurologica cum ar fi accidente ischemice tranzitorii si accidente vasculare cerebrale constituite care se impart la randul lor in accidente vasculare ischemice si hemoragice. In prezenta acestor simptome trebuie sa va adresati in primul rand unui medic neurolog. In urma consultatiei neurologice, avand in vedere ca o serie de accidente vasculare cerebrale se produc prin embolii de la nivelul cordului sau de la nivelul arterelor carotide, este posibil sa vi se recomande un examen cardiologic care uneori trebuie insotit de investigatii cardiologice speciale cum ar fi:

• ECG de repaus 12 derivatii
  • Ecografie Doppler de artere carotide si vertebrale
  • Ecocardiografie transtoracica
  • Ecocardiografie transesofagiana
  • Monitorizarie ambulatorie 24 de ore a tensiunii arteriale si/sau a ritmului cardiac

Ecografia este una din cele mai ieftine și disponibile investigații din orice unitate medicală. Este atrăgătoare atât pentru pacienți (pentru că nu
Auzim frecvent despre tensiunea arterială și de ce este important să o menținem în limite normale. De ce este, însă, tensiunea arterială atât de
În pofida valului de descoperiri medicale din ultimul secol, avansul în medicină nu dă semne de încetinire. Iată că în 2018, o nouă specialitate
Unul din cele mai frecvente simptome ale populației moderne, senzația de oboseală poate avea surse extrem de diverse. Daca esti mereu obosit, dar simti ca