Simptome neurologice

In general aceste simptome sunt determinate de patologie neurologica cum ar fi accidente ischemice tranzitorii si accidente vasculare cerebrale constituite care se impart la randul lor in accidente vasculare ischemice si hemoragice. In prezenta acestor simptome trebuie sa va adresati in primul rand unui medic neurolog. In urma consultatiei neurologice, avand in vedere ca o serie de accidente vasculare cerebrale se produc prin embolii de la nivelul cordului sau de la nivelul arterelor carotide, este posibil sa vi se recomande un examen cardiologic care uneori trebuie insotit de investigatii cardiologice speciale cum ar fi:

• ECG de repaus 12 derivatii
  • Ecografie Doppler de artere carotide si vertebrale
  • Ecocardiografie transtoracica
  • Ecocardiografie transesofagiana
  • Monitorizarie ambulatorie 24 de ore a tensiunii arteriale si/sau a ritmului cardiac

MALFORMAȚIILE  CARDIACE CONGENITALE Malformațiile congenitale cardiace (MCC)  reprezintă acea categorie de boli cardiace care apar încă de la naștere,
Picioarele umflate reprezintă o situație frecvent întâlnită, cu care se confruntă în special femeile, datorită particularităților hormonale. Această
Ne aflăm într-o perioadă în care prevalența bolilor cardiovasculare, preexistente sau dobândite în timpul sarcinii a crescut, facilitată și de vârsta
    Cardiologie pediatrică: Imediat dupa nastere, in lunile care urmeaza se recomanda evaluari screening ale nou-nascutului care mai nou includ si