Claudicatie intermitenta

Acest simptom este determinat in general de lipsa irigarii suficiente a muschilor de la nivelul membrelor inferioare care apare initial la efortul de mers, iar in cazuri avansate si in repaus. Boala poarta numele de arteriopatie aterosclerotica a membrelor inferioare.

Cauza este reprezentata de astuparea totala sau partiala a arterelor care iriga membrele inferioare. Boala poate fi considerata corespondentul la nivelul membrelor inferioare a cardiopatiei ischemice (obstruarea arterelolor coronare) si are factori de risc comuni cu aceasta.

Poate afecta si membrele superioare. Aparitia unui astfel de simptom necesita o consultatie la cardiolog, in urma careia este posibil sa vi se mai recomande si alte investigatii cardiovasculare cum ar fi:

• Ecografie Doppler de artere membre inferioare sau superioare
  • ECG de repaus 12 derivatii
  • Ecografie cardiaca

Ecografia este una din cele mai ieftine și disponibile investigații din orice unitate medicală. Este atrăgătoare atât pentru pacienți (pentru că nu
În sens general, miocardita reprezintă o inflamație a miocardului (mușchiului inimii) apărută ca rezultat al răspunsului imun la o infecție sau altor
  Covid-19 este o infecție multisistemică, cu variate forme clinice, implicând afectarea pulmonară, a cordului, ficatului, mucoasei digestive,
  Bolile aparatului cardiovascular reprezintă principala cauză de mortalitate în România. Dintre acestea, boala coronariană cronică, cunoscută