Orice motiv ai să ieși în aer liber – o plimbare cu bicicleta cu prietenii, la alergat, sau la o simplă plimbare în jurul blocului – este foarte important să te menții în siguranță când temperaturile sunt ridicate.

Sfaturi pentru pacienții cardiaci

Dacă ești pacient cardiac, cu vârsta peste 50 de ani, s-ar putea să ai nevoie de niște precauții speciale în căldură. Discută cu medicul tău cardiolog înainte să începi o rutină de exercițiu fizic sau dacă experimentezi simptome sau ai vreo întrebare specifică medicală. Anumite medicamente, precum beta blocantele, inhibitorii de enzimă de conversie, diureticele (care „golesc” corpul de sare) sau blocantele de canale de calciu, pot exagera răspunsul organismului la căldură.

Cu toate acestea, este esențial să continuați să luați medicamentele prescrise și să le luați conform recomandării medicale.

Persoanele în vârstă au nevoie de asemenea de niște precauții speciale. Dacă aveți peste 50 ani, s-ar putea să nu vă dați seama că vă este sete. Dacă mergeți în soare, este foarte important să beți apă chiar dacă nu credeți că aveți nevoie.

Sfaturi pentru toată lumea

Este recomandat să evitați să ieșiți în soare în timpul prânzului (de la 12 până la 3) pentru că atunci soarele este cel mai puternic și sunteți la risc mai mare pentru probleme privind căldura.

Simptomele insolației:

Dureri de cap, piele transpirată, amețeală, slăbiciune, greață, vărsături, urină închisă la culoare.

Dacă experimentați aceste simptome, opriți-vă într-un loc la umbră și imediat aplicați niște prosoape sau cârpe umede și reci. Dacă simptomele nu dispar, este important să căutați asistență medicală.

Află cum stai cu inima!

Pentru a vă programa pentru consultații sau investigații la orice medic CardioClinic, vă rugăm să completați formularul din partea dreaptă a acestei pagini sau să sunați la unul din numerele de telefon de la următoarea adresă: Contact CardioClinic.

Vă urăm multă sănătate și vă așteptăm cu drag!

In fiecare an, cu prilejul marilor Sarbatori, care se “petrec la masa, in familie si cu prietenii” vedem cam aceleasi stiri la televizor. Cati