Țiuitul în ureche, cunoscut medical drept „tinitus„, reprezintă percepția unui sunet atunci când nu este niciun sunet extern prezent. Tinitusul în sine nu este o boală dar poate fi un semn al unei afecțiuni existente, de exemplu:

• pierderea auzului indusă de zgomot
  • infecții ale urechii
  • boli cardiovasculare
  • tumori cerebrale
  • stres emoțional
  • anumite medicamente și substanțe
  • trauma cerebrală
  • ceară în ureche
  • este mai comun în rândul celor cu depresie.

Diagnosticul se bazează pe descrierea efectuată de pacient și pe câteva investigații ORL.

Pentru a exclude sursa cardiovasculară (de exemplu, din hipertensiunea arterială), este recomandată efectuarea unei consultații cardiologice, care ar putea include și investigații precum măsurarea tensiunii arteriale, o electrocardiogramă (EKG) și o ecocardiografie.

Pentru a vă programa la oricare dintre medicii CardioClinic pentru o consultație sau oricare din aceste investigații, vă rugăm să completați formularul din partea dreaptă a acestei pagini sau să apelați la unul din numerele de telefon de la următoarea pagină: Contact CardioClinic.

Vă urăm multă sănătate și vă așteptăm cu drag!

Ecografia este una din cele mai ieftine și disponibile investigații din orice unitate medicală. Este atrăgătoare atât pentru pacienți (pentru că nu
Auzim frecvent despre tensiunea arterială și de ce este important să o menținem în limite normale. De ce este, însă, tensiunea arterială atât de
În pofida valului de descoperiri medicale din ultimul secol, avansul în medicină nu dă semne de încetinire. Iată că în 2018, o nouă specialitate
Unul din cele mai frecvente simptome ale populației moderne, senzația de oboseală poate avea surse extrem de diverse. Daca esti mereu obosit, dar simti ca